Bestsellery
Najlepiej sprzedające się produkty w naszym sklepie.
MOTUL  8100 X-CESS 5W40 1L
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 1L

40,00 zł

szt.
FILTRON OE 640/1
FILTRON OE 640/1

13,99 zł

szt.
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 5L
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 5L

195,00 zł

szt.
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 1L
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 1L

55,00 zł

szt.
FILTRON K 1006
FILTRON K 1006

13,99 zł

szt.
FILTRON K 1111A
FILTRON K 1111A

25,99 zł

szt.
FILTRON OE 670
FILTRON OE 670

19,99 zł

szt.
FILTRON OP 540/1
FILTRON OP 540/1

16,99 zł

szt.
FILTRON OP 595
FILTRON OP 595

14,99 zł

szt.
FILTRON OP 545/2
FILTRON OP 545/2

14,99 zł

szt.
FILTRON AP 149/1
FILTRON AP 149/1

19,99 zł

szt.
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 5L
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 5L

170,00 zł

szt.

FORTE DIESEL INTAKE CLEANER CZYSZCZENIE EGR 400ML

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 162,36 zł 162.36
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Forté Diesel Intake Cleaner jest produktem w formie aerozolu, specjalnie opracowanym do czyszczenia kolektora dolotowego silników Diesla. Rozpylany w kolektorze dolotowym przy obrotach 2.500 min-1, usuwa pozostałości spalania i osadów węglowych, które dostają się tam poprzez zawór AGR i układ odpowietrzania skrzyni korbowej.

Diesel Intake Cleaner czyści kolektor ssący i EGR w silnikach diesla, używany zapewnia następujące korzyści:

Czyści zawory regulujące dopływ powietrza i przywraca ich prawidłowe funkcjonowanie.

Czyści czujniki ciśnienia powietrza i odtwarza sygnał sterujący.

Zwiększa wydajność i zapewnia mniejsze zużycie paliwa.

Sposób stosowania

Uwaga! Forté Diesel Intake Cleaner może spowodować uszkodzenie lub odbarwienie lakieru.

Oczyszczanie powinno się zacząć do rozmontowania gumowych i plastykowych części układu dolotowego. Następnie przy pomocy preparatu i miękkiej szmatki należy oczyścić je ręcznie. Po każdym podaniu preparatu na zanieczyszczoną część należy odczekać kilkanaście sekund. Czas ten pozwoli preparatowi na lepszą reakcję z usuwanymi substancjami.

Drugi etap przeprowadzamy na pracującym silniku.

Oczyszczanie zaczynamy od odłączenia zaworu AGR, turbosprężarki i intercoolera. Przed przystąpieniem do oczyszczania należy zaopatrzyć się w twardy płaski przedmiot w celu zdławienia przepływu powietrza. W czasie czyszczenia należy utrzymywać pracę silnika w ok. 2.500 obrotów na minutę.

Naciskamy zawór aerozolu dwa lub trzy razy, wtryskując preparat do kolektora. Następnie przysłaniamy wlot kolektora płaskim twardym przedmiotem, w celu ograniczenia hałasu i zwiększenia szybkości zasysanego powietrza z preparatem. Gdy silnik powróci do normalnej pracy, powtarzamy sekwencję aż do wyczerpania zawartości pojemnika Oczyszczanie nie powinno trwać krócej niż 15 minut. W tym czasie cała zawartość pojemnika powinna być zużyta Po oczyszczeniu kolektora dolotowego system sterowania przywróci prawidłowy skład i spalanie mieszanki. Silnik będzie lepiej pracował na wolnych obrotach, odzyska utraconą moc i spali mniej paliwa.

Wskazówki!

W celu ograniczenia w przyszłości nadmiernego zanieczyszczenia kolektora dolotowego należy podczas każdego przeglądu dodać jedną dawkę Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner na pełen zbiornik paliwa oraz jedną dawkę Forté Top End Treatment do nowego oleju silnikowego. Żeby zapobiec problemom z zanieczyszczonym zaworem EGR i zaworem zawirowującym należy podczas każdego serwisu czyścić kolektor dolotowy za pomocą Forté Diesel Intake Cleaner

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl